Inženýring a klientské změny
Pro vybrané developerské projekty nabízíme kompletní inženýrský servis, včetně zajištění výběrových řízení a dodavatelských optimalizací a dále možnost outsourcingu řízení procesu klientských změn, včetně výběrů z variantních standardů, zajištění klientského centra/vzorového bytu či domu a návrhy a koordinace dodávek nadstandardů.
Tyto služby zahrnují následující činnosti:
Projektový management
- Vedení a koordinace projektového týmu
- Kompletní příprava výběrových řízení na dodavatele projektu
- Vyhodnocení tendrových nabídek a doporučení pro výběr partnerů
- Nastavení a dohled nad vhodným systémem pravidelné komunikace mezi všemi účastníky projektu
- Příprava a organizace koordinačních schůzek všech účastníků projektu
- Kompletní reporting projektu sestavovaný na pravidelné bázi
- Kontrola plnění smluvních závazků dodavateli
- Koordinace předání a přejímky projektu
Nákladový management
- Kontrola nákladových plánů sestavených investorem z hlediska úplnosti, správnosti a cenových podmínek
- Předpověď a pravidelné sledování cash flow se systémem včasného varování pro různé stupně managementu investora v případě deviace od plánu cash flows
- Pravidelné reportování o nákladech projektu včetně porovnání s plánem
- Příprava kalkulací pro smluvní vztahy s dodavateli
- Příprava nákladových plánů
- Modelování nákladových plánů a cash flows pro různé parametry a identifikace rizikových oblastí projektu
Technický dozor investora
- Průběžná kontrola materiálů a stavebních postupů se standardy projektu
- Kontrola souladu stavebních postupů s platnou projektovou dokumentací
- Odsouhlasení účtovaných částek za provedené práce na stav prací a na dodavatelské smlouvy
- Organizace a řízení pravidelných kontrolních dnů
- Přejímky dokončených celků
- Kontrola provedení a úplnosti revizních zkoušek
- Řízení evidence a odstraňování vad a nedodělků
- Organizace kolaudace a závěrečného převzetí stavby investorem
Management klientských změn
- Efektivní a konzistentní komunikace se zákazníkem od záměru až po realizaci klientské změny a to pouze s jednou kontaktní osobou
- Evidence požadovaných změn v zákaznické kartě
- Okamžitá kontrola proveditelnosti v rámci standardů nebo schváleného nadstandardu
- Nacenění změny v krátkém čase se standardizovanou komunikací zákazníkovi
- Administrace smluvní dokumentace (protokol o klientské změně, dodatek ke smlouvě o smlouvě budoucí nebo kupní smlouvě)
- Okamžité začlenění požadavku do projektového řízení
- Ověření platby zákazníkem
- Kontrola provedení klientské změny dodavateli
- Předání klientské změny v rámci procesu předávání bytu
- Ucelený reporting o požadovaných/ nasmlouvaných / dokončených klientských změnách pro investora
V případě zájmu o konzultaci v této oblasti se na nás s důvěrou obraťte.