Inženýring a klientské změny

Pro vybrané developerské projekty nabízíme kompletní inženýrský servis, včetně zajištění výběrových řízení a dodavatelských optimalizací a dále možnost outsourcingu řízení procesu klientských změn, včetně výběrů z variantních standardů, zajištění klientského centra/vzorového bytu či domu a návrhy a koordinace dodávek nadstandardů.

Tyto služby zahrnují následující činnosti:

Projektový management

  • Vedení a koordinace projektového týmu
  • Kompletní příprava výběrových řízení na dodavatele projektu
  • Vyhodnocení tendrových nabídek a doporučení pro výběr partnerů
  • Nastavení a dohled nad vhodným systémem pravidelné komunikace mezi všemi účastníky projektu
  • Příprava a organizace koordinačních schůzek všech účastníků projektu
  • Kompletní reporting projektu sestavovaný na pravidelné bázi
  • Kontrola plnění smluvních závazků dodavateli
  • Koordinace předání a přejímky projektu

Nákladový management

  • Kontrola nákladových plánů sestavených investorem z hlediska úplnosti, správnosti a cenových podmínek
  • Předpověď a pravidelné sledování cash flow se systémem včasného varování pro různé stupně managementu investora v případě deviace od plánu cash flows
  • Pravidelné reportování o nákladech projektu včetně porovnání s plánem
  • Příprava kalkulací pro smluvní vztahy s dodavateli
  • Příprava nákladových plánů
  • Modelování nákladových plánů a cash flows pro různé parametry a identifikace rizikových oblastí projektu

Technický dozor investora

  • Průběžná kontrola materiálů a stavebních postupů se standardy projektu
  • Kontrola souladu stavebních postupů s platnou projektovou dokumentací
  • Odsouhlasení účtovaných částek za provedené práce na stav prací a na dodavatelské smlouvy
  • Organizace a řízení pravidelných kontrolních dnů
  • Přejímky dokončených celků
  • Kontrola provedení a úplnosti revizních zkoušek
  • Řízení evidence a odstraňování vad a nedodělků
  • Organizace kolaudace a závěrečného převzetí stavby investorem

Management klientských změn

  • Efektivní a konzistentní komunikace se zákazníkem od záměru až po realizaci klientské změny a to pouze s jednou kontaktní osobou
  • Evidence požadovaných změn v zákaznické kartě
  • Okamžitá kontrola proveditelnosti v rámci standardů nebo schváleného nadstandardu
  • Nacenění změny v krátkém čase se standardizovanou komunikací zákazníkovi
  • Administrace smluvní dokumentace (protokol o klientské změně, dodatek ke smlouvě o smlouvě budoucí nebo kupní smlouvě)
  • Okamžité začlenění požadavku do projektového řízení
  • Ověření platby zákazníkem
  • Kontrola provedení klientské změny dodavateli
  • Předání klientské změny v rámci procesu předávání bytu
  • Ucelený reporting o požadovaných/ nasmlouvaných / dokončených klientských změnách pro investora

V případě zájmu o konzultaci v této oblasti se na nás s důvěrou obraťte.

Romanco_a.s._koupelna_3.01_varianta_2_2West_Side_3-9.04_5